5 rad, za którymi idą kupujący

5 rad, za którymi idą kupujący

5 rad, za którymi idą kupujący Psychologiczna esencja copywritingu Odbiorca, klient w końcu człowiek kupuje od tych, którzy: pomagają spełniać marzenia; pokazują, jak przerobić niepowodzenia; przekładają obawy na racjonalne wybory; polecają rozwiązania; zachęcają i usuwają utrudnienia. Źródłem tych wskazówek jest szczera i wiarygodna relacja, bo takiej klient oczekuje. Zapraszam Cię po więcej. Esencja copywritingu 5…

Na czym polega praca copywritera?

Na czym polega praca copywritera?

Na czym polega praca copywritera? Podczas copywriterskiej podróży opowiem Ci o tym, jak najczęściej projektuję tekst i jak odróżnić perswazję od manipulacji. Ruszamy! Copywriting jest kolorowym zajęciem i wymyka się słownikowym formułkom. Ale zawsze można coś wymyślić, np. w zakładce O mnie krótko określiłem, czym się zajmuję. Natomiast definicja będzie tylko opisem zbioru barw, ponieważ copywriting jest…