Obudź się, Przedsiębiorco!

Te 5 rad to Twoja przyszłość!

Dam Ci 5 wskazówek, które napędzają popyt na towary i usługi. Wskazówki, które mają źródło w przejrzystej relacji, bo takiej relacji oczekuje od Ciebie klient.

Kiedy klient czyta ofertę, nie chce domysłów. Chce zrozumiałe opisy i chce dostać sygnał od kuriera, który przywiezie Twój produkt.

Jeśli kurierzy mają odbierać od Ciebie towar, to pamiętaj, że klient podczas wydawania pieniędzy, jest roztropny i szybko znajdzie luki w informacjach. Graj w otwarte karty, bo tylko tak unikniesz maili, które atakują nerwami i pożyczek, zamiast ruchu w interesie.

Komunikację Twojej firmy z klientem, w której tematem przewodnim powinna być przejrzysta relacja, można podzielić na 5 psychologicznych porad. 

5 rad, które rozwiną Twój handel

Odbiorca, klient — człowiek, będzie od Ciebie kupował, jeśli:

  1. zachęcisz go do realizacji planów;
  2. pokażesz mu, jak przerobić niepowodzenia;
  3. przełożysz jego obawy na racjonalne wybory;
  4. zaoferujesz mu możliwości, dzięki którym udowodni sobie i innym, że może więcej;
  5. potwierdzisz jego podejrzenia.

Wkrótce każdy punkt opiszę w osobnym artykule.

Bądź czujny.

Mariusz Litwinienko

COPYWRITER

Opracowuję język komunikacji i tworzę pomysłową wizję produktu lub usługi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.