Obudź się, Przedsiębiorco!
Dam Ci 5 wskazówek, które napędzają popyt na towary i usługi. Wskazówki, które mają źródło w przejrzystej relacji, bo takiej relacji oczekuje od Ciebie klient.
Kiedy klient czyta ofertę, nie chce domysłów. Chce zrozumiałe opisy i chce dostać sygnał od kuriera, który przywiezie Twój produkt.
Jeśli kurierzy mają odbierać od Ciebie towar, to pamiętaj, że klient podczas wydawania pieniędzy, jest roztropny i szybko znajdzie luki w informacjach. Graj w otwarte karty, bo tylko tak unikniesz maili, które atakują nerwami i pożyczek, zamiast ruchu w interesie.
Komunikację Twojej firmy z klientem, w której tematem przewodnim powinna być przejrzysta relacja, można podzielić na 5 psychologicznych porad.
Odbiorca, klient — człowiek, będzie od Ciebie kupował, jeśli:
Wkrótce każdy punkt opiszę w osobnym artykule.
Bądź czujny.