Nazywam się Mariusz Litwinienko
Podrzucasz zlecenie na tekst, a ja zajmuję się nim. Piszę dla m.in. małych firm i osób kreatywnych.
A przy okazji jestem czytelnikiem i ciekaw jestem, dlatego mam wysoki stopień uzależnienia od dobrych opowieści.
Poczytaj o mnie, bo jest co nieco.
Nie pamiętam. Mam skrawki wspomnień pod domysły.
Ale pewnego dnia… Dawno, dawno temu…
Pisałem.
Po terapii na raka, dzięki której daję radę, przyszedł czas, by pisać na serio i trafiłem na stronę Ewy Szczepaniak, która jest polonistką oraz copywriterką, jedną z najlepszych nauczycielek w Polsce i autorką dobrej książki „Sztuka projektowania tekstów”.
Jestem copywriterem, bo byłem absolwentem kursu „Zostań copywriterem”, który prowadzi Ewa i udostępnia w swoim #copybutiku. Znam zasady pisania tekstów sprzedażowych (inaczej treści użytkowe) i znam reguły, które Internet narzuca użytkownikom.
Moją wiarygodność potwierdzisz na podstawie kilku ważnych faktów: mam własną stronę internetową, jestem zarejestrowany w Bazie copywriterów, mam pozytywne opinie od zadowolonych klientów, oraz notorycznie działam przy klawiaturze, pisząc dobre treści.
Pomagam tym, którzy zaczynają swoją działalność online oraz profesjonalistom, a treści, które projektuję, mają przyciągać klientów oraz zwiększyć sprzedaż.
Moje teksty wyróżniają m.in.:
A także:
Cyklicznie występuje u mnie głód wiedzy, a do tego jeszcze dobre teksty chcą się dokształcać. Sięgam więc do źródeł, które im sprzyjają.
Nauki nigdy dosyć, prawda?
Moimi nauczycielkami i nauczycielami są:
autorki i autorzy książek;
osoby, które z upływem lat uzbierały doświadczenie w danej dziedzinie;
zwariowane głowy, które żyją pasją.
I reguła, o której pamiętam, bo dobry tekst ją potrzebuje, a brzmi:
słuchać i czytać, żeby zrozumieć.
Stosuję perswazję, bo bez niej ani rusz. Obecna jest zresztą na każdym kroku (poczytaj).
Sprawa wygląda następująco:
jeśli czujesz, że ktoś wywiera na Tobie presję, to wychodzi na to, że wykorzystuje Cię w jakimś celu — gra na emocjach i podsuwa „logiczne argumenty” — czyli manipuluje;
jeśli czujesz, że ktoś przekonuje Cię, ale w uczciwy sposób i bez psucia relacji z Tobą, to wychodzi na to, że stosuje etyczną perswazję, która ułatwia życie, czyli pomaga.
Moja perswazja jest etyczna.
Wskazówki, o których często zapominają właściciele firm w dobie automatyzacji usług.
Algorytmy pozycjonują stronę na podstawie m.in. jakości tekstu i fraz kluczowych.
A po drugiej stronie jest człowiek, który czegoś potrzebuje i podejmuje decyzję o zakupie. Oczekuje konkretnych odpowiedzi. Ale opuszcza stronę, ponieważ czyta treść, która jest zbyt długa, zbyt techniczna i trudna do zeskanowania.
Copywriting zwiększa szansę na sukces biznesu online.
Rozwiązuj problemy, dziel się wartościową wiedzę jak fachowiec i przekazuj informacje po ludzku, a zachęcisz klientów do zakupu i nawiążesz trwałe relacje.
Nie potrafi tego przekłamana lub naciągana reklama.
Tylko dobra treść.
Wcześniej napisałem, że nauki nigdy dosyć, prawda? Podobnie jest ze storytellingiem i rozwijaniem kreatywności. To ciągły proces studiowania i praktykowania.
Storytelling to sztuka opowiadania historii, która potrafi uwieść nawet najbardziej wymagających odbiorców.
Zamienia zwykłe słowa nawet w fascynujące, a Twoje produkty w głównych bohaterów, podobnych do Jamesa Bonda i jego porywających przygód, które przynoszą Ci licencję na emocje.
Ta umiejętność budowania narracji nie tylko angażuje, ale również buduje więź i zaufanie.
A co z kreatywnością? To spojrzenie na świat w zupełnie inny sposób.
To jak być Sherlockiem Holmesem w świecie problemów, umiejącym łączyć punkty, które inni pomijają, gdy tropią zagadkę.
Kreatywność jest kluczem do osobistego i zawodowego rozwoju, który przybliża Cię do celu. Myślisz “out of the box”, ale także malujesz poza konturem, tańczysz poza rytmem lub jesz śniadanie na kolacje na deszczu.
Ta sztuka dodaje charakteru i unikalności, a jednocześnie przynosi radość w procesie tworzenia.
Storytelling i kreatywność to potężne narzędzia, ponieważ przekształcają nijakość, zmieniają, poruszają, motywują i tworzą decydujące momenty, które wpływają na sukces w biznesie.
Przekonaj się, jakie piszę treści na WWW na podstawie wybranych projektów, które przygotowałem dla moich klientów.
Sprawdź moją biblioteczkę z artykułami. Zauważysz m.in. oryginalne określenia oraz pomysłowe zwroty.
Lubię naturę, proste sprawy, coś poczytać, jestem zaciekawiony, praktykuję niektóre formy Tai Chi, a w ogóle wybieram emocje, za którymi człapie dobry nastrój.