Cześć!

Cieszę się, że tu jesteś. Nazywam się

Mariusz Litwinienko

Jestem copywriterem

Copywriter teksty sprzedażowe

Pomagam pisać teksty dla m.in. małych firm i osób kreatywnych.

Od paru lat angażuję się w emocje, które sprzyjają dobremu nastrojowi. Stąd odrobina luzu i spontaniczności, kiedy współpracuję.

Po terapii przeciw rakowi

polubiłem parę spraw

Lubię aktywność. Umysłową i fizyczną.

Miłośnik slackline`u i instruktor Krzysiek „Koszmar” ze Szkoły Alpinizmu W Pionie pomógł mi przekroczyć granicę możliwości, z której nie zdawałem sobie sprawy, bo była dla mnie trudna do określenia. Przerobiłem słabe strony na ciekawe doświadczenia i drobne osiągnięcia.

Znane powiedzenie Koszmara: Nie próbuj — Zrób to.

O mnie copywriter

Lubię elastyczność. Podczas myślenia i w trakcie ćwiczeń.

Poznałem fajnego nauczyciela ze Szkoły Qigong i Tai Chi, który praktykuje i uczy starożytnej i taoistycznej gimnastyki Tai Chi Kung — styl Chang San Feng (pierwotna forma Tai Chi). Pokazał mi, jak za pomocą świadomych ruchów wspierać zdrowie i wzmacniać wiarę we własne możliwości.

Jak mawia mistrz Ming Wong C. Y.: Tai Chi Kung, to sztuka ruchu dla życia.

O mnie copywriter

Lubię entuzjazm. Pod każdą postacią.

I czasami chodzę, gdzie mnie poniesie, a zamiast chodnika wybieram na przełaj. Leśny dukt i ścieżki, nawet te ubite, są o niebo przyjemniejsze, niż brukowce w Dubaju.

Dlaczego projektuję teksty?

Bo lubię.

I pomagam moim klientom sprzedawać więcej, projektując wartościowe teksty. Interpretuję sztampowe wyrazy i nudne stereotypy. Stosuję przemyślane słowa, konkretne określenia i pomysłowy copywriting.

Jestem absolwentem kursu Zostań copywriterem, który prowadzi copywriterka i polonistka Ewa Szczepaniak. Autorka bestsellerowej książki Sztuka projektowania tekstów  oraz licznych kursów, które organizuje w Internecie i stacjonarnie.

Copywriting jest rzemiosłem.

Trzeba opanować zasady pisania tekstów sprzedażowych i reguły, jakimi rządzi się Internet. I nie patrzeć na innych, tylko dalej się rozwijać. Obserwować zmiany na świecie i dostosować tekst w taki sposób, żeby obie strony — sprzedawca i odbiorca — korzystali z oferty.

A Ewa ma wiedzę o copy jak mało kto i jest świetną nauczycielką, dlatego studiowałem u niej kolejne techniki pisania.

Jak działa mój tekst?

Internauta odwiedza strony, bo szuka odpowiedzi albo chce spełnić swoje marzenie. Rzecz jasna. Ale skacze od jednej do drugiej i skanuje tekst, bo jest zmęczony, zestresowany i zaraz ucieka do obowiązków.

Wzrok ludzki nie przypina się do jednego elementu na stronie, ale nieustannie dostraja do pola widzenia. Projektuję tekst wg zasad webwritingu, który przyciąga uwagę, bo treść jest m.in. zwięzła i przejrzysta. Pomagam czytelnikowi skupić się na przekazie.

Wykonuję gruntowny research i poznaję wymagania klienta à propos oferty, a językiem korzyści piszę o tym, co rzeczywiście ma dla niego znaczenie. Kiedy dostrzeże wartości dla siebie, staniesz się wiarygodnym sprzedawcą.

Opisuję unikalne cechy produktu albo usługi, natomiast konkretami oddziałuję na odbiorcę (konkrety tworzą obraz w głowie). W końcu znajduje odpowiedzi, bo widzi rozwiązanie i oferta staje się dla niego okazją nie do odrzucenia.

Od zainteresowania do zakupu.

Co mogę dla Ciebie napisać?

kontakt@liternia.pl

Copyright © od 2020 Liternia.pl

Copywriter teksty sprzedażowe

Teksty nie mogą być (w całości lub w części) kopiowane, powielane, rozpowszechniane i odtwarzane publicznie.

Jakiekolwiek inne wykorzystanie wymaga pisemnej zgody autora.