Konkretne teksty sprzedażowe. Opracowane na podstawie informacji, które przesłali moi klienci. Zaprojektowane przy pomocy języka korzyści, dokładnego researchu, a także przemyślanych środków copywriterskich i webwriterskich.
2 teksty promujące zabawne opowiastki opracowane dla pisarki i artystki Pani Joanny Osesik. Zbiór autorki jest karuzelą dobrego nastroju. Uśmiechasz się, a zaraz trzęsiesz brzuchem ze śmiechu. Bawisz się od początku do końca.
Przyciągnięcie czytelnika i sprzedaż e-booka.
Projekty nieszablonowe. Opowieści, a bohaterem jest osoba albo firma.
Zainteresowanie i przybliżenie czytelnikowi „postaci”; rozbudzenie sympatii, która jest silniejsza od sztucznie nakręcanej promocji; pokazanie klientowi, jaka idea motywuje markę albo osobę, która za nią stoi.
Drobiazgowo i estetycznie zaprojektowane teksty, które popularyzują Twoją markę i usługę albo produkt. Są ogniwem, które łączą Twoją ofertę z klientem.
Landing page z ofertą: napisany językiem korzyści i dostosowany do grupy odbiorców; opisuje i prezentuje usługę/produkt.
Landing page sprzedażowy: językiem korzyści dopasowany do grupy klientów; zachęca do zakupu.
Mikro teksty: to także landing page, z powyższymi cechami, ale w skróconej wersji (rzucające się w oczy hasła, które nie dominują nad wizualizacją)
Zainteresowanie odbiorców ofertą, zachęcenie do jej kupna, a także wyróżnienie i promocja osoby lub firmy.
Tekst opracowany na podstawie specjalistycznej wiedzy — kreuje wizerunek eksperta. Natomiast trudne zagadnienie zostało wyjaśnione prostym i jasnym językiem.
Artykuł na blog, który kreuje wizerunek eksperta.
Teksty nie mogą być (w całości lub w części) kopiowane, powielane, rozpowszechniane i odtwarzane publicznie.
Jakiekolwiek inne wykorzystanie wymaga pisemnej zgody autora.