Portfolio copywritera

Wybrane projekty opracowane przy pomocy m.in. dokładnego researchu, zasad copywriterskich i webwriterskich, i na podstawie informacji, które przesłali moi klienci.

Teksty nie mogą być (w całości lub w części) kopiowane, powielane, rozpowszechniane i odtwarzane publicznie.

Copyright Liternia.pl

Jakiekolwiek inne wykorzystanie wymaga pisemnej zgody autora.

Blurb (teksty promujące e-book)

2 teksty promujące opracowane dla pisarki i artystki Pani Joanny Osesik. Przemyślana esencja z cyklu zabawnych opowiastek, bez zdradzania fabuły i bez wchodzenia w szczegóły. I pomysłowo przedstawiona autorka. Zbiór jest karuzelą dobrego nastroju. Uśmiechasz się i trzęsiesz brzuchem ze śmiechu. Bawisz się od początku do końca.

Przyciągnięcie czytelnika i sprzedaż e-booka.

Teksty na zakładkę „O mnie”/„O firmie”

Projekt nieszablonowy. Opowieść, której bohaterem jest osoba albo firma.

Zainteresowanie i przybliżenie czytelnikowi „postaci”; rozbudzenie sympatii, która jest silniejsza od sztucznie nakręcanej promocji; pokazanie klientowi, jaka idea motywuje markę albo osobę, która za nią stoi.

Photo-Graphic
Paweł Krasuski
Dombes.pl
Tomasz Likos

Teksty na landing page

Drobiazgowo i estetycznie zaprojektowane teksty, które popularyzują Twoją markę i usługę albo produkt. Są ogniwem, które łączą Twoją ofertę z klientem.

  • Landing page z ofertą: dostosowany do grupy odbiorców; opisuje i prezentuje usługę/produkt.
  • Landing page sprzedażowy: językiem korzyści dopasowany do grupy klientów; zachęca do zakupu.
  • Mikro teksty (oferta, sprzedaż): landing page, ale w skróconej wersji (rzucające się w oczy hasła, które nie dominują nad wizualizacją).

Zainteresowanie odbiorców ofertą, zachęcenie do jej kupna, a także wyróżnienie i promocja osoby lub firmy.

Oferta, Obrazy — Mikro tekst
Oferta, Kompresor powietrza
Oferta, Narzędzia ogrodowe
Oferta, Agencja detektywistyczna
Sprzedaż, Kurs online
Sprzedaż, Murale reklamowe — Mikro tekst

Artykuł ekspercki

Tekst opracowany na podstawie specjalistycznej wiedzy — kreuje wizerunek eksperta. Natomiast trudne zagadnienie zostało wyjaśnione prostym i jasnym językiem.

Artykuł na blog, który kreuje wizerunek eksperta i przybliża klienta do zagadnienia. Za pomocą słów kluczowych (SEO) zwiększa ruch na stronie.

O angiogenezie
Królestwo wyobraźni
Sztuka prehistoryczna

Jaki tekst potrzebujesz?