Portfolio copywritera

Wybrane projekty opracowane na podstawie informacji, które przesłali moi klienci.

Zaprojektowane przy pomocy m.in. dokładnego researchu, przemyślanych środków copywriterskich i webwriterskich.

Teksty promujące e-book

OPIS: 2 teksty promujące zabawne opowiastki opracowane dla pisarki i artystki Pani Joanny Osesik. Zbiór autorki jest karuzelą dobrego nastroju. Uśmiechasz się, a zaraz trzęsiesz brzuchem ze śmiechu. Bawisz się od początku do końca.

PRZEZNACZENIE TEKSTU: Przyciągnięcie czytelnika i sprzedaż e-booka.

Teksty na zakładkę „O mnie”/„O firmie”

OPIS: Projekty nieszablonowe. Opowieści, a bohaterem jest osoba albo firma.

PRZEZNACZENIE TEKSTU: Zainteresowanie i przybliżenie czytelnikowi „postaci”; rozbudzenie sympatii, która jest silniejsza od sztucznie nakręcanej promocji; pokazanie klientowi, jaka idea motywuje markę albo osobę, która za nią stoi.

Photo-Graphic
Dombes.pl
Copywriter pisze Tekst zakładka O mnie/ O firmie
Paweł Krasuski
Tomasz Likos

Teksty na landing page

OPIS: Drobiazgowo i estetycznie zaprojektowane teksty, które popularyzują Twoją markę i usługę albo produkt. Są ogniwem, które łączą Twoją ofertę z klientem.

  • Landing page z ofertą: dostosowany do grupy odbiorców; opisuje i prezentuje usługę/produkt.
  • Landing page sprzedażowy: językiem korzyści dopasowany do grupy klientów; zachęca do zakupu.
  • Mikro teksty (oferta, sprzedaż): landing page, ale w skróconej wersji (rzucające się w oczy hasła, które nie dominują nad wizualizacją).

PRZEZNACZENIE TEKSTU: Zainteresowanie odbiorców ofertą, zachęcenie do jej kupna, a także wyróżnienie i promocja osoby lub firmy.

Oferta, Narzędzia ogrodowe
Copywriter pisze Landing page tekst oferta
Oferta, Agencja detektywistyczna
Copywriter pisze Landing page tekst oferta
Oferta, Kompresor powietrza

Mikro tekst

Copywriter pisze Landing page tekst oferta
Oferta, Obrazy

Mikro tekst

Sprzedaż, Murale reklamowe
Sprzedaż, Kurs online

Artykuł ekspercki

PORTFOLIO COPYWRITERA

OPIS: Tekst opracowany na podstawie specjalistycznej wiedzy — kreuje wizerunek eksperta. Natomiast trudne zagadnienie zostało wyjaśnione prostym i jasnym językiem.

PRZEZNACZENIE TEKSTU: Artykuł na blog, który kreuje wizerunek eksperta.

Copywriter pisze tekst ekspercki
O angiogenezie

Dobre teksty?

Zróbmy coś razem!

kontakt@liternia.pl

Copyright © od 2020 Liternia.pl

Copyright Liternia.pl

Teksty nie mogą być (w całości lub w części) kopiowane, powielane, rozpowszechniane i odtwarzane publicznie.

Jakiekolwiek inne wykorzystanie wymaga pisemnej zgody autora.