Wybrane projekty opracowane na podstawie informacji, które przesłali moi klienci.
Zaprojektowane przy pomocy m.in. dokładnego researchu, przemyślanych środków copywriterskich i webwriterskich.
OPIS: 2 teksty promujące zabawne opowiastki opracowane dla pisarki i artystki Pani Joanny Osesik. Zbiór autorki jest karuzelą dobrego nastroju. Uśmiechasz się, a zaraz trzęsiesz brzuchem ze śmiechu. Bawisz się od początku do końca.
PRZEZNACZENIE TEKSTU: Przyciągnięcie czytelnika i sprzedaż e-booka.
OPIS: Projekty nieszablonowe. Opowieści, a bohaterem jest osoba albo firma.
PRZEZNACZENIE TEKSTU: Zainteresowanie i przybliżenie czytelnikowi „postaci”; rozbudzenie sympatii, która jest silniejsza od sztucznie nakręcanej promocji; pokazanie klientowi, jaka idea motywuje markę albo osobę, która za nią stoi.
OPIS: Drobiazgowo i estetycznie zaprojektowane teksty, które popularyzują Twoją markę i usługę albo produkt. Są ogniwem, które łączą Twoją ofertę z klientem.
PRZEZNACZENIE TEKSTU: Zainteresowanie odbiorców ofertą, zachęcenie do jej kupna, a także wyróżnienie i promocja osoby lub firmy.
OPIS: Tekst opracowany na podstawie specjalistycznej wiedzy — kreuje wizerunek eksperta. Natomiast trudne zagadnienie zostało wyjaśnione prostym i jasnym językiem.
PRZEZNACZENIE TEKSTU: Artykuł na blog, który kreuje wizerunek eksperta.
Teksty nie mogą być (w całości lub w części) kopiowane, powielane, rozpowszechniane i odtwarzane publicznie.
Jakiekolwiek inne wykorzystanie wymaga pisemnej zgody autora.