Artykuł NIE jest sponsorowany
Co tu się rozpisywać. Podrzucam samouczki dla copywriterki i copywritera. Kiedy masz je pod ręką, tekstom wychodzi na dobre, bo pomagają.
Poradnik + słownik i same konkrety. Z nimi przygotujesz teksty takie, jak trzeba.
Czasami można trafić na opinię o poradnikach, w której ktoś narzeka rozczarowany, że po przeczytaniu nie dowiedział się niczego nowego. A przecież poradniki doradzają, przytaczają sposoby i dostarczają zalecenia.
Poradnik Sztuka projektowania tekstów ma: wprowadzenia, przykłady, wyjaśnienia, podsumowania i ćwiczenia.
Opracowała go copywriterka, trenerka pisania i biznesmenka Ewa Szczepaniak, dla której twórczość użytkowa jest sposobem na życie.
Znawcy tematu będą do niego zerkać i korzystać z podpowiedzi. Początkujący będą pisać lepiej i wykorzystają do codziennej pracy z tekstami.
Jest trochę poradników o copywritingu i jest, w czym wybierać. Ale to za Sztukę… łapię po rady, kiedy wypadam z copy-rytmu i człapię myślami nie wiadomo gdzie. To Sztuka… podsuwa mi właściwą metodykę do tworzenia tekstowych projektów.
Potrzebujesz dobrego wsparcia podczas pracy z tekstami? Ta pozycja na pewno Cię nie zawiedzie, kiedy po nią sięgniesz.
Słownik o pomyłkach, które nie do końca są zrozumiałe i popełniane przez większość; o błędach mniej znanych i nie do końca oczywistych; o normach i zasadach poprawnościowych.
497 błędów ma: wprowadzenia, przykłady (złe w czerwieni, zielone są poprawne) i wyjaśnienia.
I tak m.in. opracował go redaktor i korektor Łukasz Mackiewicz, który ma bzika na punkcie poprawności językowej.
Sporo jest słowników na rynku i jest, w czym wybierać. Ale to 497… wyciąga mnie z opałów, kiedy dopadają byki. Z 497… moje teksty są zredagowane.
W 497… masz opracowane i wyjaśnione błędy:
Nowoczesne wydanie dla tych, którzy pisać chcą poprawnie, ale czasami zafiksują się na najróżniejszych i zawiłych elementach polszczyzny. Pozycja dla każdego. W końcu błąd błędowi nierówny.
Poradnik + słownik = 864 strony, dzięki którym staniesz się lepszym autorem.
Opracowuję język komunikacji i tworzę pomysłową wizję produktu lub usługi. Pomagam m.in. małym firmom i osobom kreatywnym działać w świecie cyfrowym i angażować klientów (strony WWW, artykuły, one page, landing page, blurb — promocja książki lub e-booka).