Artykuł NIE jest sponsorowany
Książka nie tylko dla copywritera,
dzięki której zakotwiczysz tekst w umysłach czytelników
Dobra książka.
Autorzy pokazują, jak projektować fikcyjne opowieści lub wartościowe teksty dla klienta, aby zyskały popularność.
Poradnik na czasie, do którego wracasz.
„Opowieści o kreatywności sprawiają, że mamy ochotę zrobić coś nietypowego, wykazać się pomysłowością, eksperymentować z nowymi rozwiązaniami”.
Najsłynniejsze zdanie Sherlocka Holmesa brzmi: „To elementarne, mój drogi Watsonie”. Ale Sherlock nigdy je nie wypowiedział. Jest nieprawdziwe. Dlaczego więc ludzie tak zapamiętali?
Holmes często mówił „Mój drogi Watsonie” i wielokrotnie mawiał „elementarne”. Ktoś, być może zapytany o zacytowanie czegoś z kryminału, połączył te słowa w zdanie tak udane, że stało się popularne.

W Przyczepnych… znajdziesz wiele zagadnień m.in.:
- przykłady „przed i po”, czyli atrakcyjne metamorfozy tekstów,
- ciekawe i intrygujące historie, które wydarzyły się i inspirują,
- o umiejętności dostrzegania świetnych pomysłów,
- dlaczego się fascynujemy?
Jeśli jesteś copywriterem albo opowiadaczem historii, to nawtykasz do tej książki sporo zakładek, albo wyręczy je zakreślacz.
Wyobraźnia czytelnika chce coś ciekawego. Ściągaj z Przyczepnych… i przerabiaj swoje teksty, a zagoszczą w niej na dłużej.

Autor
Mariusz Litwinienko
Opracowuję język komunikacji i tworzę pomysłową wizję produktu lub usługi. Pomagam m.in. małym firmom i osobom kreatywnym działać w świecie cyfrowym i angażować klientów (strony WWW, artykuły, one page, landing page, blurb: promocja książki lub e-booka).