Artykuł NIE jest sponsorowany
Książka nie tylko dla copywritera
Recenzja książki „Przyczepne historie”.
Dobra lektura.
Autorzy pokazują, jak projektować fikcyjne opowieści lub wartościowe teksty dla klienta, aby zyskały popularność.
Poradnik na czasie, do którego wracasz.
„Opowieści o kreatywności sprawiają, że mamy ochotę zrobić coś nietypowego, wykazać się pomysłowością, eksperymentować z nowymi rozwiązaniami”.
Najsłynniejsze zdanie Sherlocka Holmesa brzmi: „To elementarne, mój drogi Watsonie”. Ale Sherlock nigdy je nie wypowiedział. Jest nieprawdziwe. Dlaczego więc ludzie tak zapamiętali?
Holmes często mówił „Mój drogi Watsonie” i wielokrotnie mawiał „elementarne”. Ktoś, być może zapytany o zacytowanie czegoś z kryminału, połączył te słowa w zdanie tak udane, że stało się popularne.
W książce znajdziesz wiele zagadnień, jak:
- przykłady „przed i po”, czyli atrakcyjne metamorfozy tekstów,
- ciekawe i intrygujące historie, które wydarzyły się i inspirują,
- o umiejętności dostrzegania świetnych pomysłów,
- dlaczego się fascynujemy?
Jeśli jesteś copywriterem albo opowiadaczem historii, to nawtykasz do tej książki sporo zakładek, albo wyręczy je zakreślacz.
Wyobraźnia czytelnika bezustannie chce coś ciekawego. Ściągaj więc z tej książki, przerabiaj swoje teksty, bo odbiorca chce chłonąć lekturę i zapomnieć o świecie za oknem.
Autor
Mariusz Litwinienko
Opracowuję język komunikacji i tworzę pomysłową wizję produktu lub usługi. Pomagam m.in. małym firmom i osobom kreatywnym działać w świecie cyfrowym i angażować klientów (artykuły, one page, landing page, recenzja książki).