Artykuł NIE jest sponsorowany

Książka nie tylko dla copywritera,

dzięki której zakotwiczysz tekst w umysłach czytelników

Dobra książka.

Autorzy pokazują, jak projektować fikcyjne opowieści lub wartościowe teksty dla klienta, aby zyskały popularność.

Poradnik na czasie, do którego wracasz.

„Opowieści o kreatywności sprawiają, że mamy ochotę zrobić coś nietypowego, wykazać się pomysłowością, eksperymentować z nowymi rozwiązaniami”.

Najsłynniejsze zdanie Sherlocka Holmesa brzmi: „To elementarne, mój drogi Watsonie”. Ale Sherlock nigdy je nie wypowiedział. Jest nieprawdziwe. Dlaczego więc ludzie tak zapamiętali?

Holmes często mówił „Mój drogi Watsonie” i wielokrotnie mawiał „elementarne”. Ktoś, być może zapytany o zacytowanie czegoś z kryminału, połączył te słowa w zdanie tak udane, że stało się popularne.

Przyczepne_historie

W Przyczepnych… znajdziesz wiele zagadnień m.in.:

  • przykłady „przed i po”, czyli atrakcyjne metamorfozy tekstów,
  • ciekawe i intrygujące historie, które wydarzyły się i inspirują,
  • o umiejętności dostrzegania świetnych pomysłów,
  • dlaczego się fascynujemy?

Jeśli jesteś copywriterem albo opowiadaczem historii, to nawtykasz do tej książki sporo zakładek, albo wyręczy je zakreślacz.

Wyobraźnia czytelnika chce coś ciekawego. Ściągaj z Przyczepnych… i przerabiaj swoje teksty, a zagoszczą w niej na dłużej.

Autor

Mariusz Litwinienko

Opracowuję język komunikacji i tworzę pomysłową wizję produktu lub usługi. Pomagam m.in. małym firmom i osobom kreatywnym działać w świecie cyfrowym i angażować klientów (strony WWW, artykuły, one page, landing page, blurb: promocja książki lub e-booka).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *