Szukasz wspólnika z odrobiną luzu i spontaniczności, który pomoże Ci napisać konkretny tekst?
Twoje dane są u mnie BEZPIECZNE
Wszystkie informacje, które mi przekażesz, wykorzystam tylko do napisania tekstu dla Ciebie.
Po tym, jak napiszesz do mnie, dogadamy szczegóły naszej współpracy. Później wyślę Ci brief. To formularz, z którego między innymi dowiem się, jakie funkcje ma spełniać tekst (ma np. kreować Twój wizerunek czy sprzedawać?).
W kolejnym kroku analizuję brief. I tutaj dodam, że dobra treść doprasza się informacji. Dlatego jeszcze Cię dopytam, żeby rzetelnie przedstawić w Internecie Twój produkt albo usługę.
Zbieram materiały i przyglądam się Twojej konkurencji. Szukam ciekawych i unikalnych cech oferty i „wchodzę w skórę” Twojego klienta, żeby poznać jego potrzeby.
Kiedy już wszystko mam, zaczynam pisać tekst.
W ustalonym czasie przesyłam Ci gotowy tekst. Może chcesz coś zmienić? A może chcesz się dowiedzieć, dlaczego napisałem w taki, a nie inny sposób? Napisz mi o tym. W Literni stawiam na przejrzystość i chętnie wyjaśnię Ci wszystkie użyte triki i zasady copywritingu.
To zależy od rodzaju i od długości treści. Dobry tekst domaga się czasu. Jest jak rzeźba, która powstaje z surowego pnia. Najpierw ciosana z grubsza, później obrabiana, a dopiero na końcu dopracowywana w szczegółach.
Przy projektowaniu tekstu rolę dłut odgrywają: psychologia, dobrane słownictwo, techniki copywritingu i narzędzia dobrego stylu.
Kilka dni. Na pewno tyle potrzeba na przygotowanie wszystkich warstw, które będą później pracować na Twój sukces.
Teksty nie mogą być (w całości lub w części) kopiowane, powielane, rozpowszechniane i odtwarzane publicznie.
Jakiekolwiek inne wykorzystanie wymaga pisemnej zgody autora.