Poznaj najczęściej zadawane pytania dotyczące współpracy i projektowania tekstów.
Napisz, czego potrzebujesz. Moja pracownia jest otwarta. Skorzystaj z maila lub formularza kontaktowego. Zlecenie wyceniam na podstawie informacji, jakie dostanę od Ciebie.
Jeśli zdecydujesz się — działamy.
Przesyłam brief, formularz z pytaniami i umowę, w której nie ma żadnych ukrytych paragrafów. To standardowy dokument sporządzony przez adwokata, który otrzymują moi zleceniodawcy.
Dostajesz wycenę za całość. Kiedy projektuję tekst, układam strategię, tworzę plan i nie przeliczam tego na liczbę słów. Natomiast w mojej ofercie jest też artykuł ekspercki na blog i orientacyjna cena dotyczy właśnie zzs (znaki ze spacjami).
Tak. Kiedy zamówisz pakiet zapłacisz mniej, niż w przypadku usług osobnych.
Tak. Po zakończonym zleceniu wystawiam na żądanie fakturę bez Vat.
Zadam Ci 3 pytania:
O czym jest e-book (napisz z grubsza np.: jakie porusza kwestie lub problemy)?
Jaką ma długość?
Do kogo jest skierowany?
Poproszę również o przesłanie e-booka. Otrzymasz wycenę i wyznaczę termin ukończenia tekstu.
Podpiszę oczywiście klauzulę o poufności.
Przeczytam, wyciągnę esencję, która zachęci czytelników do sięgnięcia po niego. W cenie jest pomysłowa notka o Tobie.
Co tekst, to inna dziedzina, sektor lub przeznaczenie. Twoja inwestycja zależy m.in. od tego:
kto jest odbiorcą tekstu/do kogo piszę,
czy zamawiasz 1 tekst, czy pakiet;
jaka jest tematyka tekstu i gdzie będzie publikowany;
jaki jest cel tekstu (sprzedaż, zainteresowanie marką, edukacja grupy docelowej).
Wyślij mi maila: kontakt@liternia.pl albo skorzystaj z formularza kontaktowego.
Dobry tekst doprasza się informacji. Reprezentuje Ciebie, Twoją działalność i rzetelnie odzwierciedla Twoją ofertę, dlatego prześlę Ci kilka pytań, bo wiedza przekłada się na skuteczność. Brief to formularz z pytaniami.
Wiem, że poświęcisz czas na udzielenie mi odpowiedzi, ale to cenne informacje, które wykorzystam najlepiej, jak potrafię.
To zależy od rodzaju i od długości treści. Dobry tekst domaga się czasu. Jest jak rzeźba, która powstaje z surowego pnia. Najpierw ciosana z grubsza, później obrabiana, a dopiero na końcu dopracowywana w szczegółach.
Przy projektowaniu tekstu rolę dłut odgrywają: psychologia, dobrane słownictwo, techniki copywritingu i narzędzia dobrego stylu.
Kilka dni. Na pewno tyle potrzeba na przygotowanie wszystkich warstw, które będą później pracować na Twój sukces.
Od ceny i złożoności oferty. Jeśli cena produktu lub oferty jest wysoka, klient potrzebuje racjonalnego uzasadnienia, dlaczego warto wydać pieniądze.
A jeśli chodzi o złożoność oferty, to można w prosty sposób opisać, jaki rozwiązuje problem. Jednak specjalista ma sprecyzowane potrzeby, zwraca uwagę na detale (jak specyfikacja techniczna) i często na ich podstawie podejmuje decyzje o zakupie.
Nie. Angażuję się w każdy projekt, dlatego każda chwila spędzona na pisaniu, jest dla mnie cenna. Ale możesz zerknąć do mojego portfolio. Znajdziesz w nich zasady copywritingu i webwritingu, konkrety i zauważysz nieszablonowo podejście, zmyślne określenia i wyrobisz sobie zdanie o moich tekstach.
Gdy opłacisz zlecenie, przesyłam prawa autorskie i przechodzą na Ciebie. W umowie jest wyjaśnione albo ustalimy zasady. Do momentu, kiedy zlecenie nie jest opłacone, teksty są moją własnością i nie możesz ich używać.
Tak. W cenie masz dwie poprawki. Jeśli znajdziesz coś, co Ci nie pasuje, poprawiamy, w końcu tekst ma być idealny. Natomiast, jeśli chcesz zmienić strategię projektu, dodać informacje lub zmienić całkowicie tekst i wszystko to wychodzi poza nasze wcześniejsze ustalenia, oczywiście wyceniam taką możliwość, bo będzie to wymagało ode mnie dodatkowej pracy.