Poznaj najczęściej zadawane pytania

COPYWRITER OFERTA

Twoje dane są u mnie BEZPIECZNE

Współpraca copywriter

Wszystkie informacje, które mi przekażesz, wykorzystam tylko do napisania tekstu dla Ciebie.

Jak współpracujemy?

Napisz, czego potrzebujesz. Moja pracownia jest otwarta. Skorzystaj z maila lub formularza kontaktowego. Zlecenie wyceniam na podstawie informacji, jakie dostanę od Ciebie. Jeśli zdecydujesz się na wspólną eskapadę — działamy. Prześlę Ci umowę i brief.

Przesyłam umowę, w której nie ma żadnych ukrytych paragrafów — niczego podobnego. Standardowy dokument, który otrzymują moi zleceniodawcy. Umowa jest napisana językiem urzędowy, więc sam wiesz, jak wygląda. Jeśli coś jest niejasne, pytaj.

Dostajesz wycenę za całość. Nie przeliczam wartości lub siły przekazu na długość. Kiedy projektuję tekst, układam strategię, tworzę plan. Natomiast w mojej ofercie jest też artykuł ekspercki na blog i orientacyjna cena dotyczy właśnie zzs (znaki ze spacjami).

Tak. Kiedy zamówisz pakiet zapłacisz mniej, niż w przypadku usług osobnych.

Tak. Po zakończonym zleceniu wystawiam na żądanie fakturę bez Vat.

Projektowanie tekstów

Co tekst, to inna dziedzina, sektor lub przeznaczenie. Twoja inwestycja zależy m.in. od tego:

  • kto jest odbiorcą tekstu/do kogo piszę,
  • czy zamawiasz 1 tekst, czy pakiet;
  • jaka jest tematyka tekstu i gdzie będzie publikowany;
  • jaki jest cel tekstu (sprzedaż, zainteresowanie marką, edukacja grupy docelowej).

Wyślij mi maila: kontakt@liternia.pl albo skorzystaj z formularza kontaktowego.

Wysokość Twojej inwestycji zależy m.in. od tego:

  • kto jest odbiorcą tekstu/do kogo piszę,
  • jaka jest objętość egzemplarza,
  • jakie kwestie lub problemy są poruszane.

Jeśli zdecydujesz się na moją propozycję, biorę się za pisanie. Prześlesz mi e-book, przeczytam go i wyciągnę esencję, która zachęci czytelników do sięgnięcia po niego. W cenie masz również pomysłową notkę o autorze.

Dobry tekst doprasza się informacji. Reprezentuje Ciebie, Twoją działalność i rzetelnie odzwierciedla Twoją ofertę, dlatego prześlę Ci kilka pytań, bo wiedza przekłada się na skuteczność. I takie teksty projektuję.

Wiem, że poświęcisz czas na udzielenie mi odpowiedzi, ale to cenne informacje, które wykorzystam najlepiej, jak potrafię.

To zależy od rodzaju i od długości treści. Dobry tekst domaga się czasu. Jest jak rzeźba, która powstaje z surowego pnia. Najpierw ciosana z grubsza, później obrabiana, a dopiero na końcu dopracowywana w szczegółach.

Przy projektowaniu tekstu rolę dłut odgrywają: psychologia, dobrane słownictwo, techniki copywritingu i narzędzia dobrego stylu.

Kilka dni. Na pewno tyle potrzeba na przygotowanie wszystkich warstw, które będą później pracować na Twój sukces.

Nie. Ale możesz zerknąć do mojego portfolio. W moich tekstach znajdziesz zasady copywritingu i webwritingu, konkrety i zauważysz nieszablonowo podejście i zmyślne określenia. Angażuję się w każdy projekt, dlatego każda chwila spędzona na pisaniu, jest dla mnie cenna.

Gdy opłacisz zlecenie, przesyłam prawa autorskie i przechodzą na Ciebie. W umowie jest wyjaśnione albo ustalimy zasady. Do momentu, kiedy zlecenie nie jest opłacone, teksty są moją własnością i nie możesz ich używać.

Tak. W cenie masz dwie poprawki. Jeśli znajdziesz coś, co Ci nie pasuje, poprawiamy, w końcu tekst ma być idealny. Natomiast, jeśli chcesz zmienić strategię projektu, dodać informacje lub zmienić całkowicie tekst i wszystko to wychodzi poza nasze wcześniejsze ustalenia, oczywiście wyceniam taką możliwość, bo będzie to wymagało ode mnie dodatkowej pracy.

Zapraszam Cię do mojej pracowni